Fly to Malaysia with Etihad Airways

ASSALAMU'ALAIKUM...
ALHAMDULILLAH.. itu lah kata-kata yang mampu Husein ucapkan bila sampai kat KLIA. Takde kate-kate lain dah... setelah dua tahun lebih Husein berada di perantauan dan sekarang Husein dapat menjejakkan kaki kembali ke tanah air tercinta. Dan sekarang Husein nak gunakan sebaiknya cuti Husein ni kat Malaysia dengan sebaik-baiknye..

Tapi Husein ade kenangan terindah yang nak kongsikan dengan korang sume sepanjang Husein fly naik Etihad Airways hari tu. Walaupun sangat lama Husein duduk atas flight tu( tak silap 8 jam lebih).. dan sangat memboringkan dan kebanyakkan aktiviti Husein mase dalam flight tu adalah TIDO... dengan ditambah pulak dengan kepala Husein mase tu yang tak cukup rehat dan tido.. maka sangat senanglah diri ini untuk lena atas flight tu. Ini bukan kali pertama Husein naik flight k... tak silap yang ni yang keeeeerrr.....emmmm............ entah lah.. tak ingat dah. Banyak sangat naik flight. Tapi ni kali pertama Husien naik pesawat Etihad. Secara overall Husein katakan yang kemudahan dan layanan yang diberikan oleh pihak Etihad sendiri agak memuaskan dan tiket yang dikenakan agak berbaloi. So... tak menyesal lah kalau naik Etihad ni. Issshhh... aku dah merapu kat mane ni ?? tadi kate nak cerita pasal kenangan terindah ?? Manenyerr ??? huhuhu....

Ni lah kenangannyerr... huhu...:-)

Bila Husein dah bosan selalu je tido atas flight, tiba-tiba Husein nampak satu cahaya yang sangat terang cuba menyelinap masuk tingkap sebelah seat Husein. Lepas Husien cuba buka tingkap tu...... rupe-rupenye ade pemandangan yang cantik mase tu. Mase tu flight tu betol-betol ada kat atas langit.. bile bukak je tingkap.... terbentanglah lukisan Allah yang tiada tolok bandingannye. Rasenye mase tu hanya Husien dan kawan sebelah Husein je yang dapat tengok pemandangan tu. Orang lain sume tutup tingkap coz nak tido lagi. Ape lagi....... Husein cepat-cepat ambik kamera snap gambar yang tak mungkin Husein lepaskan ni. And heres are another snap...
 First time tengok matahari terbit atas langit.

Kelihatan langit berkepol-kepol yang sangat cantik. Subhanallah...


Dan lepas tu, tibalah masanye untuk breakfast. Menu yang Husein pilih adalah Omelet(dalam bekas putih sebelah kanan) dan jus mangga. Alhamdulillah.. kenyang.

Ehem...ehem...bagi yang pompuan memang suka bebenor la benda ni. Memang sekali tengok memang tau yang ni adalah emas tulen. hahaha...Gambar ni Husien ambik mase trasnsit kat Abu Dhabi ari tu. Jangan rambang mate plak sebab harga nye pun bukan rambang mate untuk mate-mate korang. hahaha... tak silap Husein, 5 gram emas yang dijual kat sini bersamaan RM2500. Korang bayangkan lah kalau dah 5 gram pon dah mahal. 5 gram tu bukan besar mane pon.

Terima kasih kerana membaca.Komen sket..

3 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.