Masuk Paper Utusan Lagi

ASSALAMUALAIKUM...

Alhamdulillah setinggi-tinggi kesyukuran dipanjatkan kepada Allah, Tuhan semesta alam. Syukur juga apabila Husein diberi kepercayaan untuk menjadi penghias cover dalam ruangan Inspirasi Remaja dalam paper Utusan Malaysia yang bertarikh 13 September 2014, hari Sabtu.

Bila first time tengok gambar Husein kat paper tu, terasa macam ''Mak aihh, beso nye gambar aku..... satu muka surat penuh pulak tu''. Terus tutup paper tu cepat-cepat then beli dengan tuan kedai dengan muka selamber je. Pastu terus cabot lari cepat-cepat takot ada orang mintak sign. hahaha...

Perasaan bila nampak je muka yang tak berapa hensem ni masuk paper adalah gembira + excited + malu + segan. Gembira sebab masuk paper kan. Bukan senang nak masuk mana-mana paper. Malu sebab muka kita terpampang satu muka surat penuh. Malu-malu... tak sangka pulak Mr. Reporter tu letak satu muka surat penuh gambar kita.

Ceritanya asalnya adalah.... dua tiga hari setelah selesai je seminar yang Husein take part iaitu Seminar Guaman Syariah, tiba-tiba Mr. Reporter dari Utusan Malaysia hantar mesej untuk interview Husein untuk share sikit pengalaman dalam seminar tersebut dan pengalaman berada di Dewan Parlimen. Perasaan bila dapat mesej tu terasa macam, ''Ohh.. tak sangka.. ada orang nak interview jugak aku ni''. Mr.Reporter yang interview Husein kali ni adalah same person dengan cerita Husein kena interview masuk paper bulan lepas (klik '' Husein Masuk Paper Utusan'' untuk tahu lebih lanjut). Its means dalam tempoh sebulan lebih Husein masuk paper dua kali dah dalam paper yang sama. Alhamdulillah...

''Ia merupakan pengalaman amat berharga kerana ini adalah kali pertama seumur hidup saya berkunjung ke sini. Ketika berada di dalam bangunan Parlimen, saya dapat merasai sendiri auranya''. Tu la serba sedikit cerita Husein dalam paper tersebut. Nak tahu lebih lanjut, kena la beli paper utusan.

Disini Husein nak ucapkan jutaan terima kasih tidak terhingga kepada Mr. Reporter, iaitu Bro Dhiya'zulhilmi dari Utusan Malaysia kerana sudi interview Husein untuk kali kedua. Really appriciate your job.

Terima kasih kerana membaca. Komen siket...

13 ulasan:

  1. Huntung laa..masuk paper tuhh. ^_^

    BalasPadam
  2. salam. wahhh..untungla masuk paper...tahniahh ya :))

    BalasPadam
  3. Congratulation bro...Semoga impian nak jadi peguam yang ternama akan tercapai satu hari nanti..amin!!!

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  4. woahhh .. tahniah tahniahh .. mabruk alaik. All the best for everything !

    BalasPadam
  5. Wahhh..

    Segak bergaya tuewww.. Hehehe..

    Tahniah...

    Semoga dipermudahkan impian bro...

    Salam perkenalan.. :)

    BalasPadam
  6. tahniah bro... :)
    (pakngahmeniaga.blogspot.com)

    BalasPadam
  7. assalammualaikum!!! tahniah, alhamdulillah. semoga terus sukses ye!

    BalasPadam
  8. tahniah :) ..bestnye dpt masuk paper

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.