My First Ustaz Azhar Shoot

ASSALAMU'ALAIKUM...
Kelmarin, di tengah-tengah kesibukkan orang ramai membeli juadah berbuka puasa, alhamdulillah Husein  sempat menghadiri di taman syurga di Masjid Kampung Banggol Peradong, Kuala Terengganu. Dengan semangat yang membara untuk hadirkan diri...Husein dah pun sampai sebelum majlis bermula. Kenapa semangat bebenor Husein datang kat sana?? Why ?? jeng jeng jenggg........ cuba korang teka. hemmm.........tak boleh teka?? ok..ok.. because it have a person that i respect him very much iaitu Ustaz Azhar Idrus

Beliau adalah antara orang yang masuk dalam list Husein 'orang yang mesti Husein jumpa sepanjang cuti ni'. Sape tak kenal Ustaz Azhar sila hempap kepala hotak 2 3 kali atas peti ais sekarang. Lepas tu bukak YouTube search Ustaz Azhar. Lepas tu korang dengar la ape yang dia cakap. Kalau tak faham bahasa ustaz, meh Husein tolong translate kan ke dalam bahasa Korea. Sape yang kenal.. korang memang sporting. Kenapa tak nye... sebab ustaz Azhar memang sporting dalam setiap ceramah beliau.
Walaupon kuliah ustaz agak pendek atau sekejap je kali ni, tapi isi yang beliau sampaikan tetap memberi kesan kepada pendengar terutama bila lawak jenakanya yang melibatkan perkataan 'JKKK'. Habis semua orang gelak. hahaha...korang tau ape tu 'JKKK'? (Jabatan Kebajikan Kerusi Kayu)... tak la,.. JKKK tu maksudnye adalah Jawatankuasa Ketua Kampung.

Actually, ni kali pertama Husein ambik gambar Ustaz Azhar guna DSLR Husein. Harap lepas ni dapat jumpa dan dengar kuliah beliau secara live lagi.

Terima kasih kerana membaca. Komen sikit....thanks.

3 ulasan:

  1. saya pun teringin nak jumpa ustaz azhar :-)

    BalasPadam
  2. waahh.. makin ramai yang minat ust azhar.. bgus la

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.