Pemenang Segmen Pray 4 Aleppo by Husein Rider

ASSALAMUALAIKUM...

Pada 17 Disember hingga 31 Disember yang lepas, telah berlangsungnya segmen Pray 4 Aleppo by Husein Rider. Segmen ini bertujuan untuk:

1. Menyatakan kebersamaan kita dengan nasib yang menimpa manusia di seluruh dunia.
2. Tanda kita cakna dan ambil berat dengan isu semasa
3. Setiap segmen Pray 4 …  ini akan diceritakan serba sedikit apa yang berlaku. So, secara tidak langsung korang juga boleh tambah pengetahuan tentang isu yang berlaku.
4. Boleh dijadikan sebagai salah satu  entri/post anda yang baru di blog anda. (Bagi yang takde idea nak update atau dah lama tak update blog)
5. Mengeratkan hubungan di alam maya.

Memandangkan ini adalah segmen yang pertama kali dibuat oleh Husein sendiri, maka Husein berbesar hati untuk memberi hadiah misteri kepada tiga peserta bertuah. Pemenang ditentukan berdasarkan Random.Org. Berikut adalah pemenang-pemenang yang bertuah tersebut:

Kepada nama-nama pemilik blog diatas, sila hubungi Husein dengan secepat yang mungkin melalui emel: husenmail@gmail.com atau di facebook Husein sendiri untuk mendapatkan hadiah misteri tersebut. Husein ucapkan berbanyak terima kasih kepada semua blogger-blogger yang sudi memeriahkan segmen ini. InsyaAllah, akan datang akan ada segmen-segmen yang menarik di blog ini.

6 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.