Lebih Wangi Dengan Semburan Deodorant ROMANO

ASSALAMUALAIKUM...

Hidup sebagai pelajar ditambah dengan bisness kecil-kecilan dan juga sebagai manusia yang suka mengembara, Husein memang memerlukan individu yang mampu tolong Husein dalam buat semua tu. Selain tu, Husein jugak mementingkan keselesaan dan penampilan supaya tak nampak moyok dan sentiasa bertenaga.

Terutamanya bila nak meeting dengan bisness partner atau pelanggan yang macam-macam perangai. Kalau yang baik sangat tu, memang sampai sanggup belanja kita makan sekali. Bila makan sekali takkan la engko nak pakai selekeh macam duduk dalam rumah je kan.  Mestilah nak jaga penampilan dari dalaman sampai luaran. Baru la bisness partner nampak lebih yakin dengan perkhidmatan kita.

Untuk penampilan dalaman Husein, Husein selalu pakai Deodorant Spray daripada ROMANO. Sebab apa? Sebab deodorant ni ada wangian maskulin yang memang sesuai untuk lelaki. Tambah pulak, Husein memang takde masa sangat nak pakai deodorant 2 3 kali,so dengan deodorant ni.. akan memberikan wangian dan kesegaran yang berpanjangan selama 24 jam. Sampai balik rumah tido pun masih lagi wangi weh.. Bau badan pun berkurangan.

Sekarang semburan deodorant ROMANO ni dah tambah 20% lebih wangi dan ada empat jenis wangian yang korang boleh pilih.


ROMANO Metro Pulse. Yang ni feveret Husein sebab ada adunan Citrusy dan Aqueous yang menyegarkan, dicampur bersama Pudina dan Sage yang menyamankan serta diakhiri dengan kehangantan Woody. Segar dan provokatif, haruman ini sempurna untuk lelaki urban yang bersemangat tinggi. Memang sesuai sangat la dengan Husein.

ROMANO Prestige pulak antara yang terbaik sebab ada campuran Black Pepper dengan Citrus yang dijalinkan bersama kemewahan Lavender dan Sage serta didasari bauan Amber Woody.Tarikan utama haruman ini adalah akuatiknya yang menggoda menjadikan ia wangian mewah kepada lelaki yang berpengaruh.

ROMANO Classic berteraskan wangian Woody hasil adunan minyak daripada pokok nilam dan cendana. Esen tumbuhan aromatiknya pula memberikan kesegaran dengan sedikit adunan Citrus serta Spices. Kehangatan esen-esen tersembunyi kemudiannya membentuk wangian ini sebagai satu epitoma terhadap ciri versatyle. Ia dicipta untuk lelaki moden dengan tarikan yang sejajar dengan zaman.

ROMANO Urbane Attitude memfokuskan kepada kesegaran haruman Fougére daripada Lavender bersama percikan Bergamot dan perahan Lemon. Esen buah-buahan eksotik seperti Nanas dan Cassis menambah sentuhan berkarisma manakala esen sensual kesturi dan Woody menyempurnakan haruman dinamik ini. Paling sesuai untuk lelaki urban bergaya dengan personaliti yang menyerlah.

Jadi, kepada lelaki diluar sana... tak salah untuk mencuba deodorant ROMANO yang terbaru ni.  Dengan harga RM14.90 berkuantiti sebanyak 150ml sebotol, deodorant ni memang berbaloi dan dapat tahan lama penggunaanya selama sebulan. So, lepas ni korang boleh beli deodorant ni di semua farmasi dan pasaraya terkemuka di seluruh Malaysia sekarang.

1 ulasan:

  1. Wah, produk baru.. boleh cuba kalau dah habis deodorant yang ada ini.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.