Birthday Party Bersama LAZADA

ASSALAMUALAIKUM...


Sepertimana yang semua rakyat Malaysia tahu bahawa Lazada adalah sebuah platform online untuk shopping. Rasanya tak perlu la untuk Husein sebut lebih-lebih pasal Lazada ni pasal sebelum ni dah pernah tulis pasal Lazada ni dalam blog. 
  1. Cerita Balik Kampung Raya
  2. Dekorasi Raya di Rumah Yang Sangat Penting
  3. Lazada Birthday Blogger Contest


Tapi korang dah tahu ke yang sekarang Lazada tengah buat festival, iaitu Lazada Birthday Festival yang berlangsung dari 25 sehingga 27 April 2018 (https://www.lazada.com.my/birthday-sale/). Bila buat festival ni mestila ada sale banyak kan? Ya, kalau korang nak tengok barang kesukaan korang ada promosi ke tak, jangan tangguh lagi, cepat-cepat usha dalam website Lazada atau melalui aplikasi dalam smartphone. Mana tahu kot dapat dengan harga yang jauh lebih murah dari biasa.

Perancangan Birthday Party
Which location would you pick for Lazada's birthday party?
Kalau diberi mandat untuk Husein buat satu perancangan birthday party, Husein akan pilih tempat yang santai, lapang dan penuh dengan alam semulajadi. So antara tempat-tempat yang sesuai dengan lokasi macam tu adalah di pulau atau pantai terutamanya Pulau Tioman.

Choose a party theme and pick one or several products on Lazada to decorate the venue.
Tema yang akan Husein bawakan adalah Sport Theme Party. Kenapa tak buat beach party je? Kan dah ada kat pulau atau pantai je tu. Sebabnya adalah tahun ni adalah tahun untuk Piala Dunia pada Jun nanti. So, dalam aktiviti party tu juga boleh selitkan aktiviti sukan-sukan kampung dan korang boleh pakai jersi kegemaran korang sempena Piala Dunia nanti.
 





Ni adalah beberapa produk yang Husein pilih untuk memeriahkan parti tu. Semua barang-barang ni adalah penting untuk menzahirkan kemeriahan parti tu. Dekat gelas tu ada rupa macam trofi Piala Dunia. Untuk horn tu pulak boleh gunakan untuk sorakan bila ada aktiviti. Untuk table dan bendera pulak boleh letak barang-barang atas tu dan menjadi kumpulan bagi mewakili bendera masing-masing. So nampak lah meriah dan lebih gembira kan?



Which birthday cake will be served and which products on Lazada can help you prepare it? 


Untuk mencipta sebuah kek yang hebat macam ni, Husein perlukan item-item berikut untuk membantu merekacipta kek tu:

Time to shine, pick your outfit on Lazada! 
Bila tema world cup, mestilah pakai jersi kegemaran korang kan? Untuk world cup tahun ni, Husein sokong negara Argentina dan Mesir. So bila datang kat parti yang bertemakan sukan ni, boleh la pakai jersi ni. Lagipun bila berparti mestilah ada aktiviti yang keluarkan peluhkan?. So bila outfit dah macam ni, dapat memberi keselesaan kepada Husein untuk melakukan segala aktiviti yang ada.


...........................................................................

Mana-mana blogger yang belum join contest ni, masih sempat lagi nak join sebab expired adalah pada 27 April 2018. Banyak hadiah yang boleh dimenangi. Makin ramai yang join, makin cerah peluang korang untuk menang.

4 ulasan:

  1. wah menarikkk theme ni!mesti tok laki ku suke..hahahaha

    BalasPadam
  2. Ahaha tema dia bola sepak mesti lelaki ramai yang setuju..haha

    BalasPadam
  3. Good luck husein. Yolo doh ore jatey mesti tema alek ore jatey skit.

    BalasPadam
  4. tema yg bgus ni smpena world cup .. good luck!

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.