First Time di Pameran Buku Antarabangsa Kaherah - Part 2

Assalamualaikum..
Dikesempatan cuti selepas exam baru ni, Rider ade singgah beberapa kali di Pameran Buku Antarabangsa Kaherah,Mesir yang berlangsung pada 22 Januari hingga 7 Februari 2012. Entri kali ni adalah sambungan daripada entri yang lepas iaitu Part 1
Maaf sebab entri kali ni banyak gambar je. Tak banyak Rider nak ceritakan sebab pada entri yang lepas Rider dah already cerita pasal ni. InsyaAllah, pameran ni akan diadakan pada tahun depan pulak kerana pameran ni dah jadi acara tahunan negara Mesir. Jadi, mana-mana yang nak cari kitab-kitab agama yang baik dan bermutu tinggi tu, baik sangat lah datang ke Mesir ni tahun depan. Rider dah datang.. anda pulak bagaimana?? hehe.. (macam tukang promote la plak).
Kan dah kata.. memang baik bagi mereka yang nak cari kitab-kitab agama yg baik dan bermutu tinggi. Tengok lah kat belakang tu..hehe :-) 
Ni sahabat Rider sejak sekolah menengah sampailah universiti. Ailani. Baik orangnya..sangat sesuai utk calon suami korang. hehe..

Haa.. kenal tak gambar apa kat belakang tu? Tu la gambar Masjid Nabawi.. jangan tertukar plak dengan Masjidil Haram.

Ni baru la Masjidil Haram. Tapi replika la. Memang kemas dan halus seni bina replika ni. Cantik..

Replika Masjid Nabawi.

Ustaz Ailani sedang bergambar dengan gambar gergasi Masjidil Haram.

Yang sedang tersengih-sengih ni plak, Hafizuddin. Orang yang sentiasa sibuk dengan kerja persatuan. hahaha.. Kitorang selalu balik lewat petang dekat pameran tu. Tengok.. matahari dah nak terbenam dah kat belakang tu.

(Muka penat). Lepas penat masing-masing cari kitab, kitorang menjamu selera di Restoran Mutiara di Hayyu Sabiek. Yang tak berkopiah tu, satu-satunya sahabat Rider dari form 1 sampai lah universiti. Nama panggilannya Bos Sopi. kikiki..  

Ni makanan yang Rider tempah iaitu Nasi Paprik. Rider heran.. nasi paprik yang ni lain dari yang lain. Sedappp..

Ni plak.. di order oleh kawan Rider. Mee ape ntah namanya.. tapi sedap jgak.

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.