Undi Husein Untuk Most Entertaining Blog 2016

Buat anda yang inginkan blog kegemaran anda dapat memenangi anugerah, ini lah masanya untuk membalas budi blog-blog kegemaran anda itu di anugerah Malaysia Social Media Week 2016 yang berlangsung pada hari ini, 2 Februari 2016 hingga 21 Februari 2016. Anugerah ini dilangsungkan bertujuan untuk menghargai para penggiat blog yang berfungsi memeriahkan media sosial di Malaysia.

Pada tahun sebelumnya, anugerah ini bertukar hangat di media sosial ekoran beberapa blogger yang terkenal telah menyertai anugerah ini. Anda boleh semak dan lihat sendiri senarai pemenang anugerah MSMW 2015 di pautan ini – Social Media WeekAward – Past Winners

Pada tahun ini terdapat Sembilan ketegori yang menjadi rebutan para penggiat blog di serata tanah air, antaranya Best Foodie Blog, Best Travel Blog, Best Fashion Blog, Best Blog of The Year dan Most Engaging Blog. Tetapi yang menjadi perhatian utama adalah dalam kategori Most Entertaining Blog yang menjadi taruhan tujuh penggiat blog.

Alhamdulillah, Husein juga tercalon dalam kategori tersebut pada tahun ini. Pada tahun 2013 juga Husein pernah tercalon dalam pertandingan ni tetapi dalam kategori Best Travel Blog. Namun Husein takde rezeki untuk menang pada tahun tersebut. Mungkin rezeki menyebelahi Husein pada tahun ini. Mana tahu kan.

Justeru, jangan tunggu lagi untuk mengundi blog-blog kegemaran anda dalam MSMW 2016. Ayuh undi cepat. Setiap undian anda sangat berharga. Jangan lupa undi Husein juga dalam kategori Most Entertaining Blog. Cara untuk undi adalah sangat mudah:

Klik laman web socialmediaweek.com.my -->  -->Login with Facebook --> Klik butang VOTE berwarna hijau untuk blog huseinrider.blogspot.com dalam kategori Most Entertaining Blog. Done

So, apa tunggu lagi. Undi blog kegemaran anda sekarang. Jangan lupa undi blog Husein juga ya.

6 ulasan:

  1. saya masuk dalam kategori best lifestyle blog..ada dalam 30 blog yang ada..taktaulah macam mana..hehe..meh nak pergi undi ini..hehe..good luck ye.

    BalasPadam
  2. Dah undi.. :)
    Best Of Luck ye..!

    BalasPadam
  3. aku undi hang. sebab blog hang je aku pernah masuk selalu banding blog lain.

    hehe..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.