Menangi Tiket Jet Peribadi Sempena Fiesta Raya di Bintang Fashion

Pejam-pejam celik dah masuk bulan puasa pun kita. Bulan Ramadhan yang ditunggu-tunggu oleh seluruh umat Islam. Time ni jugak masjidil haram sangat meriah macam musim haji sebab ramai umat Islam datang nak merasai suasana puasa di sana. Untuk korang yang tak dapat rasa puasa kat masjidil haram pun takpe… asalkan dapat manfaatkan promosi pahala berganda di bulan mulia ni.

Cakap pasal promosi ni, memang banyak kedai-kedai buat sale yang gila-gila bersempena dengan bulan puasa ni. Tapi kalau korang shopping di Bintang Fashion, korang akan dapat ganjaran berganda jugak. Sebab apa? Sebab Bintang Fashion ada buat:
  1. Feista Raya, Lebih belanja, lebih ganjaran.
  2. Cabutan Bertuah Mingguan, dan
  3. Menangi Tiket Jet Peribadi

Dengan Fiesta Raya 2017, dengan setiap pembelian atas dari RM50, korang akan dapat:
<RM50= Hadiah Misteri
<RM120= percuma Set Kuku bernilai RM19.90
<RM200= percuma  Termos bernilai RM29.90
<RM300= percuma  Pembesar suara Bluetooth bernilai RM39.90
<RM400= percuma  Set Mangkuk Seramik RM49.90

Kalau korang belanja lebih dari tu, korang akan dapat:

Bukan setakat tu je, korang jugak berpeluang untuk dapatkan hadiah dari cabutan bertuah setiap minggu. Korang memang bertuah sangat…. Dah la sedang menyambut bulan bertuah, tiba-tiba menang cabutan bertuah tiap-tiap minggu pulak. Memang bertuah la rezeki korang yer.. Hadiah-hadiah yang ditawarkan pun bukan calang-calang. Meh tengok siket hadiah apa tu  kat bawah…
      
Dan yang paling korang mesti rebut peluang keemasan adalah dapat menang tiket untuk naik jet peribadi sambil round-round area KLCC dan layan view yang menakjubkan. Mungkin ini adalah pengalaman korang yang tak mungkin dilupakan. Once in a lifetime tau. Cara untuk menang tiket ni senang je….. korang hanya perlu lawati cawangan Bintang Fashion untuk selfie bersama prop dan upload gambar tersebut pada facebook dan instagram korang. ‘Like’ dan ‘share’ tertinggi beserta hashtag #bfpj akan dikira sebagai pemenang. Senang kan!!
So, jangan lepaskan peluang ni untuk korang shopping di Bintang Fashion sambil menang hadiah yang menarik. Mana tahu kot-kot rezeki bulan ramadhan ni korang dapat naik jet peribadi tu kan.

Untuk info lanjut, boleh layari:
Facebook: https://www.facebook.com/bintangfashion
Instagram: https://www.instagram.com/bf_bintangfashion

--SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK SEMUA--

1 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.