Rebut Tempat Duduk VIP Percuma untuk Perlawanan EPL Sekarang!!

ASSALAMUALAIKUM...

Saya tahu memang ramai yang ingin terbang ke Eropah untuk bercuti disana. Ada yang dah pasang impian dari kecik lagi. Tak heran la sebab Eropah ada banyak negara-negara yang cantik untuk dikunjungi terutamanya United Kingdom(UK). UK adalah sebuah negara yang terdiri daripada empat negeri: England, Ireland Utara, Scotland, dan Wales. Oleh kerana ianya adalah gabungan empat buah negara, maka sudah tentu banyak tempat yang indah untuk dilawati disini.

Apa yang best tentang UK adalah bola sepak. Sudah tentu banyak kelab-kelab terkemuka di dunia berasal disini seperti Manchester City, Manchester United, Arsenal dan lain-lain. Orang tempatan kat sini pun minat gila dengan bola sepak, apatah lagi dengan rakyat Malaysia terutamanya Liga Perdana Inggeris. Liga Perdana Inggeris adalah sebuah liga bola sepak yang terkenal dan mempunyai jutaan pengikut di seluruh dunia. Cuba bayangkan anda sedang berada disana dan menonton secara live di tempat duduk VIP dan dapat juga berjumpa dengan pemain legend bola sepak. Waahhhhh… mesti best kan!!

Ada satu cara untuk dapatkan semua tu dengan senang je. Percuma lagi tau!! anda boleh makan, jalan-jalan dan menghirup udara segar di sana dengan percuma.


Selain tu, anda akan dapat menonton perlawanan terbesar Liga Perdana Inggeris antara Manchester City dan Manchester United di tempat duduk VIP. Mungkin anda juga berpeluang dapatkan jersi yang dipakai oleh pemain selepas perlawanan kan. Tambahan pula, anda akan berpeluang untuk melawat sambil berjalan masuk ke muzium dan stadium seperti di Etihad, Old Trafford dan Anfield.
Apa yang perlu anda lakukan adalah membeli salah satu produk DASHING atau ELITE dengan menggunakan satu resit sahaja dan hantarkan beserta  item berikut ke WhatsApp +6016-9972373:
  • Nama penuh, 
  • No kad pengenalan, 
  • No passport
  • Outlet pembelian
  • Gambar resit pembelian dengan paparan yang jelas. 

Senangkan!

!!!Contest ini akan tamat pada 31st Januari 2018.!!!
Untuk info lanjut, layari www.facebook.com/Dashing.MY

helpline number 03-80238311.

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.