Tasneem Naturel: Balsem Penjagaan Kesihatan Untuk Anak Kecil

Menjadi seorang ibu atau bapa kepada anak bayi yang masih kecil sememangnya suatu cabaran yang besar terpaksa dihadapi. Bila dah kawen mestilah nak dapatkan zuriat kan, bila dah dapat zuriat, mestilah makin banyak komitmen dan tanggungjawab yang perlu dibuat. Ibu bapa selalu sibuk dengan kerja sehingga balik lewat malam. Kadang-kadang sampai terpaksa kena ot (overtime) sehingga kesihatan terabai.

Bila selalu je kerja mencari nafkah dan sesuap nasi, sehinggakan kesihatan mereka sendiri terabai dan selalu jatuh sakit. Kalau anak pun turut sakit sekali, memang susah la ibu bapa nak jaga. Ini kerana anti-body anak kecil masih berada di tahap yang rendah berbanding orang dewasa. Dengan itu, anak kecil akan mudah terkena jangkitan kuman seperti batuk, selsema dan demam. Sebab itulah anak kecil lebih memerlukan penjagaan yang rapi bagi mengekalkan kesihatan mereka.
Sekarang dah ramai ibu yang menggunakan balsem dari Tasneem Naturel. Apa yang uniknya tentang produk balsem ini adalah direka khas untuk kesihatan anak kecil/bayi. Jadi ibu bapa tak payah risau kerana balsem ini selamat digunakan dan diperbuat daripada bahan semulajadi supaya anak anda tidak mengalami alergik. Koleksi balsem dari Tasneem Naturel ini didatangkan dengan empat variasi:

Tummy Time: Jika anak anda mengalami kembung perut atau sakit perut, sapu balsem ini dibahagian perut atau tulang belakang. Balsem ini akan mudah mengatasi masalah kesihatan anak anda. Anak anda akan lebih selesa dengan adanya balsem ini.

Coughflu: Balsem ini direka khas untuk anak anda yang selalu mengalami batuk dan selsema. Hanya sapu pada hidung, tekak, dada atau tulang belakang. Jangan bimbang kerana balsem ini tidak mengeluarkan bau yang kuat supaya anak kecil anda dapat bernafas dengan selesa dan tenang.

Calm Time: Kebiasaannya anak kecil akan cepat merungut dan menangis tanpa diketahui puncanya. Walaubagaimanapun, anda boleh menggunakan balsem ini supaya anak anda kembali tenang ,mengurangkan keletihan dan tekanan serta tidak selalu menangis.

Sleep Time: Saya yakin tentu ramai ibu bapa yang mengalami masalah dalam memberi anak kecil tidur pada waktu malam. Kadang-kadang kita yang tido dulu, baru anak pulak yang tido. Hahaha… dengan adanya balsem Sleep Time ini, hanya sapukan di tulang belakang, tapak kaki, nadi, belakang telinga, serta pergelangan tangan supaya anak kecil anda mudah tidur dan akan lena dengan lebih lama. Lepas ni ibu bapa tak payah nak berjaga malam sebab anak tidur dengan lena sampai ke pagi.


Untuk info lanjut dan tempahan, sila layari Tasneem Naturel di:
TASNEEM NATUREL NETWORK
15-1, JALAN PUTRA KAJANG, TAMAN PUTRA KAJANG,
43000 KAJANG, SELANGOR
HOTLINE: 011-20964665 (ORDER) , 010-8453469 (DAFTAR AGEN & STOKIS)

www.tasneemnaturel.com

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.