Lazada Birthday Blogger Contest

ASSALAMUALAIKUM...
Mana-mana blogger yang tak join lagi contest ni, korang sangat rugi kalau tak join. Jom cepat join. Dapat menang hadiah yang menarik. Senang je, korang boleh klik disini untuk maklumat lanjut.

What do you love about Lazada Malaysia?
1) Kalau dulu bukan main susah nak tempah barang dari jauh atau luar negara. Tapi sekarang dah senang dengan adanya LAZADA. Banyak barang dan banyak pilhan. Walaupun tempah banyak kuantiti dalam sesuatu barang tersebut, tapi harga tetap sama. Tak macam sesetengah penjual dari oversea tu yang ambik cas lebih kalau tempah banyak barang sebab dia kira timbang pulak. Aduhhh.. tapi LAZADA takdenya jadi macam tu.

2) Boleh bandingkan harga. Kat LAZADA ada banyak pembekal-pembekal yang masing-masing mempunyai harga barang yang berbeza. So, dari situ Husein boleh pilih harga yang sesuai dengan kualiti barang tu. Kalau dapat yang murah dan berkualiti, itu lah yang membuatkan Husein makin suka nak shopping kat LAZADA ni.

Top three Product picks from Lazada Malaysia (your three favorite products)
1) GoPro HERO 5: Of kos sebab Husein selalu pergi travel jauh-jauh mestilah kena ada GoPro kan. Baru lah gambar makin berkualiti dan cantik. Selama ni guna SJCAM je.


2) iPhone 6: Sebab Husein tak pernah pakai dan beli iPhone lagi. Selama ni pakai yang guna sistem Android je. Lenovo, Samsung dan ASUS. Walaupun iPhone dah keluar iPhone 7, tapi kalau lazada nak bagi iPhone 6 ni pun dah cukup bahagia hidup ini. hahaha...

3) Casio Poptone: Mungkin ramai tak tahu yang jam ni memang nampak elegan dan cantik jika dipakai oleh si gadis. Lagipun jam ni tahan lasak dan mempunyai ciri-ciri keistimewaan yang tersendiri.

How do you think Lazada Malaysia can improve?
1) Kalau la LAZADA ada jual kenderaan macam motosikal, kereta dan lain-lain lagi. Mesti lagi gempak.
2) Sentiasa buat penghantaran barang walau pada cuti umum supaya pelanggan tak lagi merungut kenapa lambat sampai barang.

What is your birthday wish to Lazada Malaysia?
Selamat ulang tahun yang ke-5 buat LAZADA. Semoga LAZADA semakin berkembang dan maju dan dapat tarik ramai pelanggan dan pembekal barang seterusnya dapat menjadi satu website online shopping yang terkenal di dunia satu hari nanti.



7 ulasan:

  1. Haaa... Jam tu mcm utk kekasih je... :D

    BalasPadam
  2. Owh utk makwe... Untg makwe... Ooo makwe utk dpt husin rider... Hahaha

    BalasPadam
  3. Good luck n all the best bro.. :-)

    BalasPadam
  4. Menariknya barang pilihan tu! especially GoPro dengan iPhone, seronok juga kalau dapat barang tu kan hehe. good luck bro! all the best.

    BalasPadam
  5. dah tutup ke contest ni..dpt email hari ty..xdan nak buat lagi

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.