Mesti Rasa: Roti Bakar Kacang Phool Penang

Ada apa dengan Penang..??

Barangkali anda pasti heran bukan?Kacang Phool Penang? Ada ke???Biasa kita dengar menu ni popular di Johor Bahru bukan...sekarang anda semua boleh merasainya sekiranya anda berada di Utara Semenanjung iaitu di Penang.

Owner dia pun mudah tersenyum dan mesra. Bila ajak bersembang dengan dia, ibarat macam dah kenal seribu tahun. Bagi yang masih belum mengenalinya dengan lebih dekat, wanita yang mudah tersenyum ini, Nasirah Sharif atau lebih dikenali sebagai Nazz mempunyai satu aura yang sangat luar biasa. Dengan kegigihan dan ketabahan beliau,wanita yang fasih berbahasa Inggeris ini tidak pernah mengenal erti putus asa dalam ‘mendaki gunung yang tinggi.’ Kesederhanaan beliau dalam mengharungi cabaran perniagaan yang diceburi selama ini membuatkan kini beliau semakin dikenali ramai terutamanya bagi pelanggan tetap. Perkhidmatan penghantaran terus ke premis anda pun ada.
Husein sangat gembira dengan perniagaan beliau sebagai anak melayu yang semakin berkembang. Harga yang ditawarkan jugak berpatutan sesuai dengan kesedapan dan kelazatan makanannya. Ibarat macam rasa sekali, nak lagi. Memang sedap hingga menjilat jari kuku kaki.. hahaha...
 Sugar & Salt Patisserie by Homemade From Scratch Baking




Bagi yang belum rasa keenakan Roti Bakar Kacang Phool Penang by Homemade from Scratch Baking ni, apa kata jom kita Mai Penang ramai-ramai bawa family dan kengkawan ke Kedai Makan Roti Bakar Kacang Phool Penang...The 1st, The One & Only in Penang!

Okeyyy, pada sesiapa yang berminat nak tempah kek yang ohsem seperti ‘Red Velvet,Chocolate Peanutbutter Layer Cake, minicupcakes’ dan pelbagai patisserie yang anda rasa tengah meletops sekarang ni, bole la whatsApp direct kepada Lady Boss ni ye 0192201355! Nazz ni mmg master bab bakery sejak dulukala. J Haaa...itu anda kena tahu!

Peta Lokasi & Alamat Premis :-
No. 1, Kompleks Penjaja Desiran Tanjung
Jalan Desiran Tanjung 3, Seri Tanjung Pinang
Tanjung Tokong
10470 Penang

Sila layari...
Instagram : @rotibakarkacangphool

Jom Hashtag...! 
#rotibakarkacangphoolpenang
#theoriginalhomemaderecipe
##The1stTheOneNOnlyinPenang
#NoMSG
#NoPreservatives
#homemade_from_scratch_baking
#sugarnsaltpatisserie

5 ulasan:

  1. nmok sdp...rugi pi penang hr tu x try

    BalasPadam
  2. tq tau info ni...kalau saya p penang...kompem p kedai nil.....hehee

    BalasPadam
  3. nak kena p cari kedai ni, nak rasa camana la agaknyer roti bakar kacang phool ni... brapa harganya....

    BalasPadam
  4. nanti pi penang boleh singgah ni..

    Jemput Singgah : Contest Review Lynk.My 2015

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.