Its All About Exam

ASSALAMU'ALAIKUM...

Yeahhh... last payper exam adalah minggu depan. Alhamdulillah...Allah bagi Husein sedikit masa untuk Husein hupdate blog ni. Payper-payper yang sebelum ni, Husein dah exam dah. Cam biasa... ade yang senang, ade yang susah. Memang tak boleh lari dari dua tu. Oleh kerana pic-pic kat bawah ni dah berjanggut lamanya berada dalam sangkar facebook Husein, maka dengan sukacita dan tiada topik nak diupdate dalam blog, adalah afdhal nye Husein story-mory sket pasal ape yang berlaku kepada student Mesir bile time exam.

Ape la kawan Husein sorang ni... nak snap pic tak bagitau dah kat Husein. Tak sempat nak cover line disitu. Ohhhh.... jangan tertipu dengan kitab-kitab yang bertimbun-timbun tu. Husein hanya baca satu kitab je tu. Kite bukan pandai sangat nak baca kitab arab ni. Kadang-kadang... buka buku lima minit, pastu mata layu. Pastu mula lah bazirkan masa dengan tido. Pastu tak study terosss... aduhhhh... Tapi, gambar atas ni nampak cam serious je kan?? wekk...:-p

Ni mase tengah study group. Masing-masing tunduk kepala. Tawaddu' betol korang nak study yer.. Hahaha.. Tapi kelihatan seorang yang duduk kat hujung, cover muka kat situ dengan buku.... tak nak bagi orang nampak dia study. Masa ni tak boleh nak concentrate dengan study sebab perut tengah lapar masa ni. Tiba-tiba ada orang bawa mari makanan. Terus mata bersinar bak bintang bergemerlapan tengok makanan. Jom boooooo kat Husein. :-p

Husein at Al-Azhar Mosque, Cairo. Hanya bersebelahan dengan universiti Husein. Menjadi sinonim buat Husein untuk ambek masa ulangkaji kat masjid ni sebelum exam. Masjid yang menjadi kebanggaan Mesir dan umat Islam amnya.

Sedang menunggu bas untuk pulang ke rumah. Emmmm... ape pendapat korang tentang gambar ni??

Thanks to my friends, Ismael for all this moment picture in his Instagram.

Terima kasih kerana membaca. Komen sket...:-)

10 ulasan:

  1. bestnya..satu hari nanti.kita pun nak belajar kat situ juga la..In Sha Allah :')

    BalasPadam
  2. wahhhhh..ayat-ayat cinta sgt scene dia! good luck anyway!

    BalasPadam
  3. MasyaAllah! teringin nak ke sana T_T... apa2pun semoga berjaya di dunia dan akhirat tuan tanah Husein!

    BalasPadam
  4. Kenangan yang paling bermakna adalah ketika kita belajar..ketika kita menuntut ilmu ALLAH..dan yang paling penting adalah ketika sahabat sentiasa disisi kita :) :) Subhanallah..gud luck exam!!!

    BalasPadam
  5. cantiknyaaa suasan.. wahh bestnyaa belajar di luar negara... huuuuuuuuuu

    BalasPadam
  6. Good luck for ur exam and the best ok..

    BalasPadam
  7. bestnya.. :) tambah-tambah lagi di Al-Azhar Mosque,Cairo tu...

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.