Bertudung VS TIDAK Bertudung(MUST READ)

Assalamualaikum semua.. dah lama Rider tak upload blog ni. Selepas terlibat dalam beberapa 'research' yang tidak boleh dielakkan, dan terpaksa mengambil masa yang lama untuk menyempurnakan kajian tu, kali ini baru lah ade kesempatan nak share sesuatu yang bermanfaat utk korang semua khususnya kaum Hawa kerana entri kali ni sangat menarik utk dikongsikan. So, tanpa buang masa ...tengok aje di bawah ini.

klik pd gambar utk tumbesaran yang sihat

Entri ni Rider copy paste dari blog seseorang dan diharap boleh ambil pengajaran utk semua orang. Tapi yang tak tahannya, ramai pulak yang 'Like' tu..sampai beribu-ribu. Tak de pulak yang mencelah. Kalau Rider ade kat sini, memang Rider dah mencelah dah. 

Kali ni Rider memang 'RESPECT' and 'TABIK SPRING' kat 'muslimah' tu sebab jawapan2 yang diberikan cukup terasa dan terkesan oleh pembaca. Actually, dalam Al-Quran ada menyebut secara terang terangan tentang hukum menutup aurat ini kepada golongan Hawa:

'' Dan katakanlah kepada para perempuan yang beriman, agar mereka menjaga pandangannya, dan memelihara kemaluannya, dan janganlah menampakkan perhiasannya(auratnya), kecuali yang (biasa) terlihat. Dan hendaklah mereka menutupkan kain kerudung ke dada nya, dan janganlah menampakkan perhiasannya (auratnya)''[....[ Surah An-Nur: ayat 31]

dan akhir ayat tersebut Allah S.W.T. menyuruh : ''Dan bertaubatlah kamu semua kepada Allah, wahai orang-orang yang beriman, agar kamu beruntung.'' [Surah An-Nur: ayat 31]

Diharapkan, moga 'tini pinky' mendapat petunjuk dan hidayah serta bertaubat sementara pintu taubat terbuka luas. Wassalam..
**mood baru lepas main bola sepak di stadium.. habis lengah seluruh badan. 

1 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.