Si Cilik Comel ini Menjadi Viral Hangat di Kalangan Instagramers M'sia

ASSALAMUALAIKUM...

Sejak kebelakangan ni Husein terperasan pulak yang ramai yang suka 'like' gambar seorang budak kecil di akaun Instagramnya. Boleh dikatakan akaun Instagramnya akan diupload gambar setiap hari dengan wajah dan perwatakannya yang comel dan cantik. Tidak hairan la si cilik ni mampu mendapat jumlah like yang beratus-ratus dalam masa hanya beberapa jam sahaja.

Husein sendiri pun teringin untuk jumpa si cilik ni jika berkesempatan. Khabarnya bahawa si cilik ni menetap di Korea dan mempunyai emak yang berasal dari Korea yang telah berkahwin dengan seorang lelaki rakyat Amerika. So, tidak hairan lah kalau anak yang dilahirkan dari kedua-dua pasangan tersebut adalah sangat comel dan cantik.

Si cilik ini jugak telah berjaya menjadi model untuk beberapa jenama pakaian kanak-kanak, anak patung, dan lain-lain lagi serta telah berkobelarasi dengan beberapa penggambaran studio dan majalah-majalah tempatan.


Comel je nampak budak ni. Kalau ada depan mata Husein ni, konfem nak cubit-cubit pipi dia dan bagi love kiss sekali. Untuk melihat dengan lebih banyak gambar si cilik ini, boleh la layari akaun Instagram beliau: Ava_ellie_field

7 ulasan:

  1. Comelnyeerrr.. pandai bergaya pulak tu...

    BalasPadam
  2. mmg geram tgk sbb comel giler!
    sipbaik takde dpn mata,
    kalo tidak mmg dah cubit2 hehe.

    psst~ dtg dari blog cik itah (nampak link kat bloglist hehehe)



    salam kenal,
    Anamizu

    BalasPadam
  3. alamak..comelnya! cantik lagi. bertuah sungguh. subhanallah!

    BalasPadam
  4. sekali imbas mcm persis anak korea hehhee

    BalasPadam
  5. Amboii.. Kekecik dah adorable tau.. Kakak is jelez :P

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.