T-Shirt NatGeo TRAVELER - Baju Yang Mesti Anda Miliki

ASSALAMUALAIKUM...

Dulu semasa mengembara, ternampak mat saleh pakai baju-baju yang trendy siket, walaupun nampak selekeh. Pakaian yang biasa-biasa sahaja tapi nampak kemas. Diorang pun mengembara seperti kita tapi kenapa diorang nampak lagi kemas?

Dah banyak kali Husein pergi ke tempat-tempat menarik tapi kenapa bila snap gambar still nampak biasa-biasa je. Tak ada yang special. Sehinggalah Husein perasan yang baju juga memainkan peranan yang penting dalam menghasilkan gambar yang menarik. Terutamanya bagi kaum hawa…. Diorang memang menitik beratkan design baju. Kalau tengok mana-mana gambar dalam laman sosial, selalunya diorang akan tengok baju dulu…

Masalah baju ni jugak selalu Husein hadapi ketika mengembara atau pergi bercuti. Selalunya Husein tak cukup nak pakai baju. Bila semua baju dah pakai dan nampak kotor, maka dah takde baju dah nak pakai. So, terpaksalah beli sehelai baju waktu bercuti walaupun tak berapa suka dengan design dia. Akhirnya pakai dua tiga kali lepas tu simpan dalam rak baju je. Kan dah membazir namanya tu.

So Husein selalu fikir design baju apa yang sesuai bagi korang yang suka mengembara atau bercuti ni? Sehingga la termunculnya idea nak reka design baju sendiri yang sesuai bagi korang yang minat bercuti atau mengembara.

Ukuran saiz baju

T-shirt Nat Geo TRAVELER edisi TERHAD untuk dijual.
Sesuai untuk anda yang suka mengembara dan bercuti.

Ciri-ciri baju:
- 100% cotton Preshrunk
- Kain yang tak panas dan lembut
- Mudah meresap peluh
- Rekaan design gambar yang cantik
- Saiz: S,M,L & XL

Hanya RM25 sehelai (Tidak termasuk postage, RM10)
COD: Kuala Terengganu sahaja.

Cepat sebelum terlambat. Terhad kepada 50 orang yang terawal sahaja.

Untuk menempah, sila lampirkan nama penuh, alamat, no tel, saiz baju, kuantiti dan bukti pembayaran ke:

Akaun HSBC: Ahmad Husaini: 032 025454 025
WhatsApp/No.Tel: 013 591 2617
Emel: husenmail@gmail.com
Instagram: husein_rider

So ape tunggu lagi. Cepat-cepat ajak kawan-kawan, sedara-mara yang suka bercuti tu dan snap baju ni bersama dengan tempat yang anda bercuti. Konfem gambar akan jadi lebih menarik. Yang tak suka bercuti pun boleh tempah. Jom tempah cepat sementara stok masih ada.

2 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.