Laman Web Online Pertama Untuk Mereka Tshirt Kegemaran Anda

ASSALAMUALAIKUM...

Salam Aidilfitri buat semua pembaca blog Husein dan selamat bercuti.

Amboii.. happy nye korang beraya tahun ni. Bagus la sambut aidilfitri dengan meriah ditambah dengan sedara-mara yang datang dari jauh, boleh eratkan lagi hubungan yang sudah lama terpisah. Tapi Husein ada la jugak intai-intai pintu rumah, mana la korang yang tengah baca ni….. tak datang-datang pun kat rumah untuk beraya? Hahaha..

Tahun ni Husein beraya as team bujang lagi. Huhuhu… kawan yang lain ada dah ada anak, ada yang nak bertunang, ada yang baru nak kawen.  Tahniah diucapkan buat kalian. Semoga kekal bahagia dan sentiasa dimurahkan rezeki.

……………………………………………………………………………………………

Pernah suatu ketika dulu yang Husein nak sangat design baju sendiri. Tapi bila dah tahu yang kebanyakkan kedai cetak baju tak terima tempahan yang sehelai dua je, tapi mostly terima tempahan cetak baju yang berkuantiti banyak…wajib atas dari 10 helai baru diorang terima. Tu pun bila check balik, rupanya diorang cas mahal jugak la atas sehelai tu. Tak berbaloi langsung.

Tapi bila difikirkan…. aku nak la ada jugak baju yang aku design sendiri. Eh, mahal la diorang cas….. tapi nak jugak… mahal la, tak berbaloi nak buat sehelai je…… emmmmm… tapi nak jugak. Eh engko ni Husein, degil betol.

Bila dah tahu website Lightbulbapparel.com buat khidmat untuk korang design baju korang mengikut kehendak dan kemahuan beserta kreatifnya kepala otak korang untuk design baju, maka korang tak boleh lepaskan peluang ini sampai tua berjanggot. Takde kuantiti limit yang korang boleh tempahkan, bermakna korang boleh tempah dengan diorang baju sehelai je atau lebih mengikut berapa helai yang korang nak. Kalau nak design dan bagi kat isteri/suami korang yang satu tu pun boleh.
Kenapa korang patut design baju di website Lightbulbapparel ni?
  • -          Website online pertama yang menyediakan khidmat mereka baju
  • -          Jimatkan masa. Tak payah pergi kedai cetak baju yang jauh tu dah.
  • -          Boleh design mengikut citarasa korang. Nak letak muka korang pun boleh. Klik disini untuk terus mereka design baju korang.
  • -          Jenis kain yang berkualiti. Bila Husein pakai pun rasa selesa, tak panas dan lembut.
  • -          Tiada bilangan had minima untuk menempah baju.
  • -          Pembayaran yang mudah. Hanya klik sahaja. Done.
  • -          Penghantaran baju yang cepat dan terjamin.


Terima kasih Lightbulbapparel.com kerana menyediakan servis dan khidmat yang terbaik ini. Sekarang Husein dah ada baju sendiri dan tertera nama sendiri. Lepas ni, kalau korang ada nampak orang pakai baju ni, tegur-tegur la ye sambil sebut nama Lightbubapparel. So ape tunggu lagi? Pergi design baju korang sekarang.

Untuk info lanjut, boleh layari:
Facebook: LightBulb Apparel
Instagram: LoghtBulb.Apparel
Website: http://www.lightbulbapparel.com/
No. Telefon: +6016-9488806
Emel: help@lightbulbapparel.com
Address: 4A, Jalan SS4C/5, Taman Rasa Sayang, 47301, Kelana Jaya, Selangor.

#SoBi #lightbulbapparel

#lightbulb #lightbulbapparelmalaysia #manufacturer #designer #customization #customizedshirt #madeinmalaysia #malaysia #bajusupplier #supplier #diy #diyclothes #awesomeshirt #apparelconsultant #consultancy #custommade #onlinediy #madeonline #creativity #innovative #graphics #numberone #onlinedesign #website #studioofbrightideas #lbasobi

1 ulasan:

  1. smart laaa design baju..pergh..pergh...nak order nanti..haahaaha
    jemput dtg & komen sini...tq :)

    http://www.yayacendana.com/2016/07/dapat-baucer-rm5-untuk-pembelian.html

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.