Undi Husein dalam MSMW 2014

Assalamulaikum...

1 Februari 2014 - Maka bermula lah undian untuk menentukan blog-blog terbaik di Malaysia dalam program Malaysia Social Media Week(MSMW) 2014 yang akan berlangsung pada 24 Februari - 1 Mac 2014 di Sunway Pyramid Convention Centre. 

Tak ketinggalan jugak blog Husein sendiri yang tercalon dalam Best Travel Blog. Sebanyak 15 anugerah/kategori telah dipertandingkan dan hanya seorang pemenang yang layak untuk setiap anugerah. Korang boleh undi sebanyak mana yang korang nak tapi korang hanya boleh undi satu sahaja untuk setiap kategori yang dipertandingkan.

Undian akan berlangsung selama sepuluh hari iaitu bermula dari 1 Februari sehingga 10 Februari 2014.

Jika korang rasa Husein layak untuk jadi pemenang untuk Best Travel Blog, boleh klik disini dan cari huseinrider.blogspot.com dan tekan vote pada thums up. Nak vote kena Sign Up dulu tapi tak susah mane pun. :-)
Ni adalah kali pertama Husein tercalon dalam program ni dan kali kedua tercalon dalam kategori yang sama, cuma berlainan program. Husein mengaku yang kategori ni mempunyai banyak persaingan dari blogger-blogger lain yang jugak dah banyak travel pergi ke serata dunia.... tapi.. lain orang, lain cara dia merantau.

Kepada korang yang dah vote Husein, Husein ucapkan ribuan terima kasih sebab sudi vote Husein. Undian korang sume amat lah Husein hargai. InsyaAllah, pada masa akan datang Husein akan ceritakan lagi pengalaman Husein pergi merantau di negara orang especially Egypt yang akan membuatkan korang tergila-gila dan excited untuk ke tempat tersebut.

Terima kasih kerana membaca. Komen siket... :-)

11 ulasan:

  1. Gud luck bos! :)


    Untuk kempen #MsiaEndsDengue

    http://nurainishahroni.blogspot.com/2014/02/msiaendsdengue.html

    BalasPadam
  2. great! blog yang menarik! semoga success untuk MSMW 2014 kali ni.! :)
    jemput singgah blog ye.

    BalasPadam
  3. Semoga berjaya mengenggam anugerah :)

    BalasPadam
  4. Tahniah terpilih sebagai calon dan semoga berjaya.

    BalasPadam
  5. Salam.... Tahniah terpilih sebagai calon dan semoga berjaya. Ada masa sudi-sudilah vote saya juga di blog sensasi2020 di kategori Best Lifestyle Blog.

    BalasPadam
  6. saya dah vote 3 kategory bila tak sama akan saya vote blog anda juga salam

    BalasPadam
  7. ohh..kategori travel. dah terundi orang lain la plak tadi. hehe..

    BalasPadam
  8. Tahniah terpilih sebagai calon best travel blog.. :D

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.