Really Appriciate You All

ASSALAMU'ALAIKUM...

Bila ada masa, tak nak hargai masa. Bila takde masa, mula la kerja bergunung-ganang datang macam nak kena tampar dengan Husein.

Ke hulu ke hilir, ke hulu ke hilir.... sebenarnya Oktober dah nak sampai ke penghujungnya. Maka November akan datang menjemput kita. Maka mula la tenaga dan keringat ni lebih tertumpu kat exam yang akan mula akhir bulan Disember nanti. Terasa sekejap je masa berlalu. Kawan Husein yang lain pun ramai yang dah menamatkan zaman bujang. Husein ucapkan ... 'barakallahu lakuma' kepada semua kawan Husein yang dah mendirikan rumah tangga dengan pasangan masing-masing terutamanya Firdaus a.k.a Pi... Terasa macam baru je kelmarin pergi jalan-jalan ke kuliah sama-sama dengan dia.

Bulan Oktober ni jugak dah macam-macam dah berlaku kat diri Husein. Antaranya,.... Husein ucapkan terima kasih yang tak terhingga kat tuan punye blog Geng Entry sebab sudi untuk review blog yang tak berapa nak comey ni. Memang dah jadi sifat Husein untuk Husein hargai jasa orang yang tolong Husein selama ni. So, bila ada orang review blog Husein, Husein akan buat satu entri untuk balas jasa baik blogger tu..... Dan Husein jugak akan letak entri review tu kat sidebar blog ni. Harap dengan sedikit jasa balas Husein sebab korang review blog Husein dapat naikkan traffic blog korang. Nak tahu lebih lanjut, boleh tekan sini atau boleh tengok kat ruangan sidebar blog ni.

Korang pun... kalau ada yang meng'review' blog Husein ni secara senyap-senyap atau tak senyap, jangan buat muka malu-malu kucing gitu kat Husein... sila la bagi link tu untuk Husein tengok. Husein takkan segan silu letak link entri korang balik kat sidebar blog ni (tapi ade ker yang sudi review blog aku ni?? huh )

Untuk jangkaan masa depan pulak menjelang wawasan 2020, tetibe ilham untuk buat bloglist untuk bulan November nanti tertimbul macam ikan Dolphin main auwwcak-auwwcak ....hehe... So, sekali lagi korang jangan buat muka malu-malu kucing gitu sebab cara nak masuk dalam bloglist Husein pada November nanti senang je..... Just komen kat entri ni dan sertakan dengan link blog korang.

Thats all for this time. Really appriciate you all.

Terima kasih kerana membaca. Komen siket... :-)

7 ulasan:

  1. Nice blog, moga sukses slalu :)
    http://aderakukeysah.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Blog yang sangat bagus entrynya
    http://blogyanapunya.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. Blog yang sangat bagus entrynya.... ditunggu updatenya Gan..., tks
    mampir juga ya gan di blog ane http://iklans-ukses.blogspot.com/
    jika mau promo di blog ane juga boleh kok gan... hehehe

    BalasPadam
  4. nice entry . anyway, selamat singgah ke sini ^_^
    http://emilyiabatrisyah.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. "Bila ada masa, tak nak hargai masa." Sentap gilaa saya. Haha. Teruknya perangai saya.

    http://fatinss.blogspot.com/

    BalasPadam
  6. Hi there....nice blog. Wud like to go to Mesir one day, but l heard its worse than a third world country or more or less like Malaysia in the 60's. lts that bad uhh....but l still want to go there.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.