Online Shop Zalora.com.my

ASSALAMU'ALAIKUM...
Kengkadang kaki ni malas sangat nak shopping ke hulu ke hilir cari barang. Orang laki shopping jugak ke? Hahaha.. shopping la. Kenapa orang kite nampak pelik bila orang laki kate nak shopping? Sebab mindset kita dah di'set'kan dengan perkataaan shopping tu dikaitkan dengan golongan wanita. So, bila orang laki kate nak shopping , kite akan rase pelik. Padahal, shopping adalah milik semua. Semua orang boleh shopping. huhuhu...

So, nafsu membuak-buak untuk shopping tu dah ade tapi.... kengkadang disibukkan dengan benda lain, contoh.... kite dah ada duit tapi malas sangat nak pergi shopping complexs yang jauh sesangat. So, takde cara lain yang paling senang selain shopping secara online. Di internet, korang boleh tahu macam-macam shopping online dan antara yang paling Husein syorkan adalah di Zalora.com.my.

Shopping online Zalora bukan nama asing lagi dah kat Malaysia. Semua orang tahu dan tengok yang iklan dia yang sempoi tu. ''Jangan bagitau adik, kakak, abang, pak cik, mak cik..... bla..bla..bla..'' .... hahaha.. sampai Husein boleh ingat semua tu.

Bila kate shopping online ni mesti wajibul ghunnah berkait dengan baju, seluar, tudung, dan lain-lain. Biasa la tu. Tapi kat Zalora,... bukan tu je, tapi ade macam-macam lagi barang-barang yang boleh kita tengok....macam accessories, bags dan barang-barang teknologi pun ade. Nak cari headphones, tablet cases, bag laptop..semua ade.



Kepada semua backpackers yang kengkadang takde masa nak shopping jauh-jauh, jangan bazirkan masa anda.....Zalora pun memahami naluri anda sebagai backpackers.
Kebanyakkan golongan wanita, bila buka online shop,...dia akan tengok kasut dulu kan?? Betol tak ?? (entah betul ke tak ni..huhu..aku pakat sebut je). Kat Zalora, ade macam-macam jenis kasut yang korang nak... tunggu korang pilih dan beli je. Dan kasut-kasut kat sini pun nampak cantik.
Dan yang paling penting sekali, Husein boleh bagitau kat korang yang barangan kat Zalora.com.my ni 100% berkualiti. Dan korang jugak akan dapat barang yang korang tempah tu pada keesokkan harinya. 100% Fast Delivery Promise. Cepatkan?? Tak payah nak pergi shopping jauh-jauh. Dan kalau korang tak puas hati dengan barang yang korang terima tu, korang boleh pulangkan balik barang tu selama 30 hari untuk semua produk. So, ape yang korang tunggu lagi?

Klik laman web Zalora dan FB Zalora untuk maklumat lanjut.

Terima kasih kerana membaca. Komen sket...

7 ulasan:

  1. Perkataan dan ayat yang paling best didengar ..

    wajibul ghunnah .. hahah .. ;)

    BalasPadam
  2. Puas hati dengan service dr Zalora :)

    BalasPadam
  3. amboi..promote habis2an nampak..hehehe

    BalasPadam
  4. pernah shipping online, tap macam tak berapa minat la..
    kalau beli baju tue, selagi tak try atas badan sendiri, rasa cam takbest nak beli...
    lagi-lagi pernah beli baju, then rasa cam takbest... rugi jer beli...
    huhuhuhuhu

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.