Vote Husein For Malaysia International Tourism Blogger Conference & Awards

ASSALAMU'ALAIKUM...

Tok ...tok ....tok (kepok kepala). Betul ke ni apa yang aku nampak ni? Hishh... tak caye la. Hahaha... tu la anggapan awal Husein bila terima emel yang blog huseinrider.blogspot.com telah diterima untuk menjadi calon untuk memenangi anugerah dalam Malaysia International Tourism Bloggers Conference & Awards yang akan berlangsung di KLCC nanti.

(Hishhh... masih tak percaya lagi ni.) Anyway, Husein sangat memerlukan sokongan padu daripada anda semua jika anda rasa Husein layak untuk memenangi anugerah dalam award tu. Husein dah banyak kali travel around Malaysia and Egypt dan Husein dah tahu banyak benda berdasarkan pengalaman yang Husein dapat....... culture, place, food, lifestyle, politic(siket-siket la) and so many more.... semuanya sudah Husein kongsikan bersama korang dalam blog ni.
See ??? my blog there.
So, ape yang korang perlu buat adalah undi Husein.
- Just klik disini
- seacrh blog Husein
- Dah jumpa blog Husein? tekan butang vote.
- Tapi korang mestilah ada akaun Facebook untuk undi Husein. Kalau takde, tak boleh undi.

Voting closes on 22nd February 2013 (Friday). So, cepat-cepat vote Husein dan jangan lupa bagitau kawan-kawan lain untuk vote Husein dalam award ni ok. Thank you so much for your vote.

*mood: tiba-tiba semangat untuk berblog kian membara. hahaha...

Terima kasih kerana membaca. Komen sket...

1 ulasan:

  1. Wahhh,tahniah dpt masuk Malaysia International Tourism Bloggers Conference tu. Wish you all the best ! Btw saya dah vote :D

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.