Nadwah Siyasah Syar'iyyah 2011


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته . Segala puji bagi Allah, Tuhan sekalian alam yang menghidupkan dan mematikan alam ciptaan-Nya. Minggu ni Rider agak sibuk dengan aktiviti Rider sebab banyak sangat aktiviti sampai tak boleh nak elak. First sekali, Rider kena buat design untuk program Nadwah Syar'iyyah 2011 yang diadakan di Dewan Darul Iman, Kompleks Darul Iman, Kaherah,Mesir.

Rider tak berapa tahu tentang program ni tapi Rider diamanahkan untuk membuat design untuk kad AJK program oleh setiausaha program ni. Pada mulanya agak berat untuk terima sebab takde pengalaman lagi buat design untuk kad ni, tapi Rider terima jugak sebagai pengalaman Rider untuk membuat design ni. Mane la tahu kot-kot lepas ni ade yang suruh buat yang lebih dahsyat dari tu.. sekurang-kurangnya ade la pengalaman sikit.


                                                Ni kredit kepada sahabat Rider, Abd Salam

Ni la design yang Rider buat tu. Rider ambil masa 2 hari untuk memikirkan cara untuk meng-kreatifkan lagi design kad tu. Asalnya ,lebih buruk dari yang ni lagi.. so, kalau ade apa-apa komen atau kritikan, Rider terima seadanya.. Rider juga orang yang baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan. Wassalam..

2 ulasan:

  1. maaf cakap...
    gambor besar sangatlah rider.

    BalasPadam
  2. emm.. mungkin tu kesilapan mase cetak kot sbb mase buat design ni tgok kecik je.. tq komen

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.