Rambut Lebih Wangi & Sihat dengan Hajarose Hair Mist

ASSALAMUALAIKUM...
Rambut merupakan aset terpenting bagi seorang lelaki , terutamanya dikalangan remaja lelaki. Dunia sekarang, kita dapat tengok banyak fesyen-fesyen dan style rambut lelaki... ada yang macam korea, style tocang, belah tengah, dan banyak lagi. Husein pun tak terkecuali dengan gaya rambut yang kemas dan nampak lebih meyakinkan diri.

Walaupun semua remaja lelaki boleh menggayakan rambut mereka, tapi ada sesetengah yang dah menghadapi masalah rambut di peringkat remaja lagi sehinggakan mula menampakkan rambut gugur dan kepala dah mula serba sedikit botak. Jadi, nak tak nak... mereka ini mestilah ambil berat dengan lebih serius lagi tentang masalah rambut mereka.

Dengan Hajarose Hair Mist, masalah yang itu akan hilang dengan berkesan. Jangan bimbang, hair mist ni boleh digunakan untuk kaum lelaki dan wanita. Terdapat dua wangian bunga yang boleh dipilih iaitu melor dan juga teratai. Kalau tanya Husein, of kos la suka wangian melor. Wangi sangat!
Cara pemakaian Hajarose hair mist ni pun senang aje. Hanya perlu semburkan di atas tapak tangan. Lepas tu tambahkan setitik essential oil kegemaran dan sapu di rambut. Cara ni bukan sahaja melembapkan rambut, ia juga membantu merangsangkan minyak semulajadi pada rambut untuk menambahkan kelembutan dan sinar rambut. Nak lagi senang, sembur aje terus ke rambut pada bila-bila masa.
Harga untuk sebotol Hajarose hair mist yang berisipadu 50ml adalah RM39.90.

Pembelian boleh dibuat terus pada website rasmi Hajarose. Tapi kalau nak tahu lebih lanjut mengenai produk yang sangat awesome nikorang boleh klik mana-mana pautan di bawah atau hubungi terus nombor telefon tersebut. 

Facebook: @hajarosekl
Instagram: @hajarosekl
Phone:  +6012 707 1725 (Pengasas, Puan Hajar)
atau +6011 3174 7371 (Shimah)

5 ulasan:

  1. Tidak dinafikan, rambut yang sihat, lebat dan hitam bersinar sangat mempengaruhi keyakinan seseorang lelaki. Rasulullah sendiri merupakan seorang yang sangat menjaga kesihatan rambut.

    Rambut baginda hitam, berkilat, lebat, berbau harum dan sentiasa berminyak. Bagi saya yang selalu bergaul dengan masyarakat sebagai seorang perawat Islam, kesihatan rambut juga melambangkan kita seorang yang bersih.

    Jadi, pesakit yang tengok pun jadi yakin untuk mendapatkan khidmat rawatan dari kita.

    BalasPadam
  2. Wow . . . Isi Dari Artikel Anda Sangat Bagus, Menarik Dan Bermanfaat Sekali Sobat Bagi Saya.
    Terima Kasih Berkat Artikel Anda Saya Mendapatkan Banyak Informasi Serta Pengatahuan Lebih Jauh.
    Jangan Lupa Kunjungi Blog/Artikel Saya Ya Sobat " Berbagi Itu Indah " !!!!!!

    Just Share My Visit Blog Thanks (^_^)

    1.( >>> Please Jangan Di Klik <<< )
    2. Agen Game Online

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.