Pencarian Sponsor Blogger Area Mega Give Away

ASSALAMUALAIKUM...

Baca tajuk entri ja dah tahu kan entri ni untuk apa? Pencarian sponsor untuk Blogger Area Mega Give Away yang akan dilancarkan pada bulan Oktober nanti, insyaAllah. Penganjur utama GA ini adalah Tuan BloggerArea dan dibantu oleh admin-admin yang lain termasuklah Husein sendiri.

Kelebihan jadi sponsor. Husein rasa semua dah tahu kot..kan? Salah satunya pageviews akan meningkat, follower blog pun makin bertambah dan banyak lagi kelebihan lain.

Syarat untuk jadi sponsor. Buat masa ini admin tak meletakkan apa-apa syarat tertentu untuk jadi sponsor cukuplah korang ikhlas dan jujur. Terbuka kepada semua blogger dan online shops ok :)

Barang yang nak di sponsor. Apa sahaja termasuk cash, top up, keychain, tudung dan sebagainya yang korang rasa korang nak sponsor.

Sesiapa yang berminat bolehlah PM(Personal Message) admin-admin Blogger Area dekat Facebook. Ikut keselesaan korang nak PM dengan mana-mana Admin di bawah ; 
  1. Tuan BloggerArea
  2. Azlan Hasan
  3. Husein Rider
  4. Nisa Ahmad
  5. Nadz Irah
  6. Hassan Mutalib
  7. E-Zati Sofea
  8. Cik Itah

Takda facebook? Boleh email Husein [husenmail@gmail.com] ok. Mengikut perancangan para admin, GA tu nanti akan berlangsung selama sebulan,bermula pada 1 Oktober sehingga 31 Oktober 2014. So pada 23 September 2014 adalah tarikh akhir korang boleh tawarkan diri untuk jadi sponsor kerana bermula pada 24 September 2014 para admin akan kumpulkan semua senarai sponsor yang telah menawarkan diri mereka untuk menjadi sponsor.

So..buat mereka-mereka yang berminat untuk jadi sponsor silalah PM email para admin Blogger Area secepat yang mungkin, korang ada masa lebih kurang seminggu sahaja lagi. Rebutlah peluang tu ok :)

ATTENTION buat semua SPONSOR dan bakal SPONSOR. Hadiah buat pemenang tu nanti akan di pos @ kirimkan sendiri oleh para sponsor kepada pemenang. So buat semua sponsor, sila PM maklumat korang dengan lengkap kepada para admin ok. Maklumat apa? Tengok senarai dibawah ;
  1. Nama
  2. Pautan @ Link [Blog, Page dan sebagainya yang korang nak promote]
  3. Barang yang korang nak sponsor dan nak sponsor untuk berapa orang?
  4. Email [penting untuk mereka yang takda facebook]

P.S Sekiranya korang ada apa-apa pertanyaan, sila PM mana-mana admin ikut keselesaan korang. TQ :))

Edited : Ucapan TERIMA KASIH dari admin-admin Blogger Area buat semua yang sudi jadi sponsor. Kami Menghargai :)

7 ulasan:

  1. Teringin jugak nak jadi sponsor giveaway. Macam best je. Huhu. ^_^ tapi kalau jd sponsor kne join GA ke? Ana tak rajin join ape2 GA.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau dah sponsor, tak payah join GA dah. Pencarian sponsor masih lagi dibuka.

      Padam
  2. teringin nak sponsor plain wide shawl.:)

    BalasPadam
  3. Done PM :)

    http://nurulzayani.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. done

    https://wardrobehanger.wordpress.com

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.