Blog/Laman web yang wajib hack oleh seorang Hacker

Assalamualaikum semua. Hari ini rider nak kongsikan sedikit info tentang isu menghina Islam. Apabila bercerita tentang blog/laman web yang menghina Islam pada zaman sekarang ini, sudah semestinya banyak blog/laman web yang berbuat demikian. Bukan dalam kalangan orang-orang kafir sahaja, bahkan dalam kalangan orang-orang Islam sendiri pun ada berbuat demikian. Semua ini adalah kerana kurangnya keimanan mereka kepada Allah Tuhan Sekalian Alam dan tidak mendapat hidayah daripada-Nya. Rider membuat list ini bukan untuk tujuan mempromote blog/laman web mereka akan tetapi untuk menyuruh korang semua melakukan tindakan yang drastik dengan menggodam,hack,letak virus,report dan sebagainya agar masyarakat kita tidak lagi tertipu dengan mereka yang jahat ini.


1. Mak Cik Hajjah
bila tengok pada gambar ni, anda akan rasa apa?? Marah ? Geram ? Benci? Tak suka? ..atau tak rasa apa-apa ? .. sebenarnya inilah antara gambar yang ada pada blog Mak Cik jahat ni. Rider pn tidak mengetahui atas alasan apa yang dia guna untuk letak gambar ni. Mungkin dia nak ibaratkan jerung tu makan semua manusia kat Kaabah tu kot tapi sudah terang lagi bersuluh bahawa blog ini menghina Islam. Dikhabarkan bahawa empunya blog ini adalah seorang Cina+Melayu, iaitu Nor Arlene Tan dan berusia 26 tahun. Blog ini sudah di'block' oleh pihak berwajib sebab itulah Rider tidak meletakkan link blog ini tetapi mak cik ni tetap dengan keras kepala dengan membina satu lagi blog dia semata-mata untuk menghina Islam. Tengok di bawah
2. Mak Cik Hajjah II
ini blog kedua Makcik Hajjah. Rasanya blog ini tak di'block' lagi oleh mana-mana pihak yang bertanggungjawab dan ia masih menjadi tontonan umum. Blog ini juga menghina Islam berdasarkan post/mesej yang cuba dibawa oleh mak cik tua ni. kalau anda semua tengok kat blog ni sudah terang bahawa blog ni menghina Islam dengan menyatakan bahasa-bahasa yang sangat biadap terhadap Nabi Muhammad S.A.W. 
Laporan dari satu laman web lain menunjukkan agar mendesak pihak polis dan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) untuk menyiasat lebih lanjut dan mengambil tindakan sewajarnya terhadap pemilik atau jurublog tersebut.
“Ia satu penghinaan yang sangat kurang ajar dan melampau batasan. Saya minta orang yang bertanggungjawab hormati agama Islam.Maka kami mahu desak pihak polis untuk membuat siasatan lanjut. Kalau boleh letak orang yang terbabit dalam ISA…..kerana tiada toleransi bila membabitkan hal agama''.
*kalau tak silap ade satu lagi blog mak cik jahat ni tapi rider tidak dapat kenal pasti kesahihannya.

3. Adibah Ahmad

Nama dah Islam tapi perangai macam haram. Laman blog ini yang kononnya seorang perempuan Melayu dari Shah Alam dengan bangganya menghina junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W. dengan pelbagai cacian sehingga membuatkan pembaca berasa marah, geram dan kesal kerana wujudnya manusia seperti ini diatas muka bumi Allah ini. Berdasarkan info yang diberikan, perempuan jahat ini berusia 27 tahun dan bekerja sebagai Eksekutif Perakaunan dan terlibat dalam dunia blog pada tahun 2008 dan blog perempuan jahat ini sudah di 'block'.

4. Faith Freedom
Laman web ini antara laman web yang kuat menghina Islam ini. diuruskan oleh seorang kafir laknatullah. Antara artikel yang menghina Islam dalam laman web ini adalah artikel berkaitan Seks dalam Islam. Lihat disini. Antara hinaan dalam artikel tersebut termasuklah Islam menggalakkan lelaki Muslim mengahwini empat orang perempuan adalah untuk menarik minat agama lain supaya menganut agama Islam dan untuk memuaskan nafsu, Rasulullah dianggap teladan yang tidak baik kerana tidak dapat kawal nafsu dan mengahwini sembilan isteri dan lain-lain lagi. Laman web ini masih lagi beroperasi dan masih aktif menjalankan kegiatan bodoh mereka untuk menyesatkan kita semua. Selain menghina Rasulullah, laman web ini juga turut menghina Al-Quran, Ulama'-ulama', seruan jihad dan banyak lagi. Gambar headernya pun sudah jelas untuk menghina Islam dengan meletakkan gambar antara masjid tercantik di dunia iaitu Masjid Hagia Sopia,di Turki.
Laman web ini juga menyokong FFI(Faith Freedom International) iaitu satu gerakan untuk menyekat dakwah Islam dari tersebar luas di dunia.WARNING !!TOLONG JANGAN PERCAYA SEDIKIT PUN KATA-KATA DALAM LAMAN WEB INI.

 5. THE RELIGION OF PEACE
Jangan terpedaya dengan 'religion of peace' yang cuba disampaikan oleh pereka laman web ini. Hakikat sebenar laman web ini adalah 100% menghina Islam. Antara isu yang sering menjadi mainan mereka adalah isu perang di Iraq,Afghanistan,Palestin dan seluruh dunia arab. Kadang-kadang laman web ini juga ada sekali-sekala memuji Islam tetapi ketahuilah bahawa pujian mereka itu hanyalah pujian semata-mata untuk menghina agama Islam(mengejek). Laman web ini juga sangat kuat menghina umat Islam kita di Palestin dan Afghanistan dengan memaparkan gambar-gambar yang mengaibkan seseorang Muslim itu.

6. PROPHET OF DOOM
Prophet of Doom bermaksud pembawa utusan yang membawa azab. Secara jelasnya memang laman web ini menghina Rasulullah S.A.W. Laman web ini juga banyak menghina Al-Quran. Laman web ini juga sangat kuat menyebarkan mesej anti-Islam dengan mewujudkan satu radio iaitu Yada Yahweh Radio. Rider tidak tahu radio ini dari negara mana tetapi radio ini memang ada hubungan dengan laman web ini. Buktinya link radio tersebut ada dihubungkan disebelah kanan sidebar laman web jahat ini. Rider tidak pasti samaada laman web ini masih beroperasi atau tidak.

7. Muhammadanism
Jangan terpedaya dengan gambar Masjid Al-Aqsa yang ditayangkan diatas laman web ini kerana laman web ini 100% bukan laman web Islam. Laman web ini cuba menghina Islam dan orang Arab amnya dengan menyatakan cacian yang tidak sedap dibaca. Laman web ini juga mempunyai terjemahan kepada bahasa lain seperti bahasa Perancis,Arab, Cina, Turki dan lain-lain lagi semata-mata untuk menyesatkan lagi umat Islam di seluruh dunia. Kemungkinan laman web ini telah diberhentikan operasinya kerana tuan punya laman web ni dah mati kena panah petir kot..hahahaha..padan muka.

8. Islam Watch
Kali pertama rider melihat laman web ni, macam nak terajang je orang yang buat laman web ni. Jangan anda semua tertipu dengan tagline yang dibawa oleh mereka iaitu 'Telling the truth about Islam'. Hakikat sebenar laman web ini adalah semata-mata menghina Islam. Laman web ini diuruskan oleh satu group orang-orang yang murtad yang terdiri dari masyarakat United Kingdom dan USA khususnya. Tujuan laman web ini juga untuk mengkritik politik dalam Islam tanpa usul periksa dan apa-apa saja. Laman web ini juga sangat suka memaparkan karton-karton yang menghina Islam sehingga menyakitkan mata Rider je. Dianggarkan bahawa laman web ini telah lama beroperasi kira-kira pada tahun 2009 yang lalu.

9. BERITA MUSLIM
Ni satu lagi blog yang menghina Islam. Apabila tengok bahasa yang digunakan dalam laman web ini, ternyata orang yang membuat blog ni adalah dari Indonesia. Ali Sina, Salib Ahmed Al-Banjari, dan Duladi...itulah nama pena yang digunakan oleh mereka. Ternyata bukan seorang sahaja yang menguruskan blog ini. Jangan anda tertipu dengan tagline yang digunakan dalam laman blog ini iaitu 'mengenal Islam dengan lebih dekat dengan segala kenyataan yang ada'. Hakikat sebenar blog ni adalah bertujuan menghina Islam. Tetapi yang peliknya kebanyakkan entri dalam blog ini tidak dibenarkan untuk membuat komen. Pada mulanya rider ingatkan memang diorang buat setting biar tak de komen.. rupanya kalau diorang letak setting boleh komen, ramai pulak yang kutuk perbuatan diorang ni sampai beratus-ratus yang komen. Tetapi owner blog ini masih lagi keras kepala.

10. MUSLIM HARUS TAHU
Ini satu lagi blog Indon yang jahat menghina Islam. Blog ini pandai memutarbelitkan fakta dalam Islam sehingga dapat menggugat keimanan seseorang itu. Rider nasihatkan supaya jangan sesekali anda singgah ke blog ini. Kepada penghacker, inilah masa sesuai untuk tunjukkan kehebatan anda. Dikhabarkan bahawa website ini bernilai Rp 24.34 juta. Nak tanya sikit.. ade rider heran dengan nilai sebanyak tu? Kalau nilai kat atas muka bumi ni, tak payah nak dibanggakan la..ramai lagi yang lebih kaya daripada korang. Tapi bila fikir tentang nilai di akhirat, korang akan dapat Rp 24.34 juta jugak ke wahai Islambertobat(nama pena blog ni)??

Kepada semua yang suka blogwalking tu jangan sesekali terpedaya dengan tipu helah dan fitnah yang dilemparkan oleh blogger-blogger di atas. Kepada semua blogger,pereka laman web dan sebagainya..janganlah anda menyalahgunakan ilmu anda itu untuk menyesatkan umat Islam. Mungkin anda akan hidup senang di dunia dengan selalu membuat fitnah terhadap agama Islam tetapi hakikat sebenar hidup anda merana kerana selalu takut dengan agama Islam. Hal ini termaktub dalam Al-Quran dalam surah Ali 'Imran ayat 149-151:
    ''Wahai orang-orang beriman, jika kamu mentaati orang-orang kafir, nescaya mereka akan mengembalikan kamu ke belakang(murtad) maka kamu akan kembali menjadi orang yang rugi. Tetapi hanya Allah lah pelindungmu, dan Dia penolong yang terbaik. Akan kami masukkan rasa takut ke dalam hati orang-orang kafir, kerana mereka mempersekutukan Allah dengan sesuatu yang Allah tidak menurunkan keterangan tentang itu. Dan tempat kembali mereka adalah neraka. Dan (itulah) seburuk-buruk tempat tinggal (bagi) orang-orang yang zalim.''

Antara tindakan yang boleh kita lakukan sebagai seorang muslim sejati terhadap perkara ini adalah membuat aduan kepada pihak polis. Selain itu, boleh buat aduan di laman wordpress, aduan, dan cybersecurity.
Cara nak report: 
  • http://aduan.skmm.gov.my/     
  • http://en.wordpress.com/abuse/    
  • http://cybersecurity.my/

2 ulasan:

  1. org2 yang menentang Islam ni, adalah orang yang sangat takut dengan Islam.. nampak sngat.. kenapa agama lain tak mahu mereka perlekehkan??? Islam juga mereka nak menentang.. Nampak sangat, yela nak uji diri tu kuat ke dari Allah.. Cabar sngatkan, tunggu jelah nasib mereka nanti... kat dunia ni bolehlah mereka bermegah2, akhirat nanti baru nak terhegeh nak minta syafaat dari Rasulullah... MasyaAllah

    BalasPadam
  2. Dan lagi satu, BARENADKEDISLAM & JIHAD WATCH yang masih lagi menyokong ISRAEL LAKNATULLAH

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.