Breakfast Special Untuk Yang Tak Sempat Sarapan

ASSALAMUALAIKUM...
Waktu pagi mungkin boleh jadi waktu yang paling sibuk untuk Husein. Tak kira Husein nak bersiap untuk pergi ke tempat belajar, atau bersiap ke tempat lain yang sememangnya memerlukan persiapan dan bertolak awal . Yang paling Husein bosan dan tak suka adalah mengadap jalan jem yang teruk yang mungkin mengambil masa yang lama untuk ke destinasi. Dan kadang-kadang ini lah yang membuatkan Husein tak ambil sarapan pagi pada awal pagi atau langsung tak ambil sarapan.

Then Husein dapat tahu yang  McDonald’s ada buat McDonald’s Breakfast Special. Korang tak perlu beratur untuk dapatkan breakfast special ni sebab korang boleh dapatkannya melalui drive-thru. Hanya duduk dalam kereta korang dan pesan breakfast special ni. Cepatkan !


Apa yang istimewa sangat McDonald’s Breakfast Special ni?
Korang boleh dapatkan sarapan yang berkhasiat dengan harga serendah RM4.95 iaitu dengan Sausage McMuffin bersama telur atau Chicken Muffin. Semua  itu disertai dengan Premium Roast Coffee. Selain itu, korang jugak menikmati Cakoi dan Soya yang kini boleh didapati sepanjang hari di McDonald. Jimatkan?
Bagi korang yang dah berkeluarga, korang boleh ajak satu keluarga menghabiskan masa yang berkualiti pada hujung minggu di McDonald’s dengan menikmati Family Breakfast Box, Breakfast Big dan Dua Hotcakes Piece dengan Premium Roast Coffee.

Jom jumpa personaliti tanah air bersama McDonald’s
Sepanjang bulan Mac ini, McDonald’s ada buat aktiviti luar untuk bersama beberapa artis tanah air dan juga krew Hot FM. Korang boleh jumpa artis terkenal tanah air seperti Awi Rafael, Mark Adam dan Ippo Hafiz busking. Tak lupa juga Siti Nordiana, Jihan Muse and Dayang Nurfaizah yang sememangnya banyak fans diorang ni. Semua artis yang ada, akan membahagikan makanan dan minuman dari McDonald’s secara percuma. So, selain dapat makanan dan minuman percuma, bolehlah korang selfie tangkap gambar dengan artis kegemaran korang. So, cepat save the date untuk tidak lepaskan peluang ni.
Date

Location
Celebrity
3 March 2017

Taman Rekreasi Bukit Besar, Kuala Terengganu
Siti Nordiana
4 March 2017

Taman Tengku Anis, Kota Bharu, Kelantan
Mark Adam
11 March 2017

Taman Merdeka, Johor Bahru, Johor
Awi Rafael
12 March 2017

Stadium Tun Fatimah, Melaka
Jihan Muse
18 March 2017

Taman Tasik Permaisuri, Cheras, Kuala Lumpur
Ippo Hafiz
19 March 2017

Metropolitan Park, Kepong
Dayang Nurfaizah

5 ulasan:

  1. Balasan
    1. jangan lupa ajak kita belanja makan bersama jugak. hahaha

      Padam
  2. dah lama tak breakfast mcd, kalau breakfast mcd pun time travel mne2 je. senang mkn dlm keta ja

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.